HTML

Blog mer HU....meg USAban vagyok

Az életem valahogy mindig úgy alakul hogy a lehető legmesszebb kerüljek az otthonomtól. 12 évesen kezdődött minden amikor a szomszédos városba kerültem iskolába. Már a hátam mögött van sok sok ezer km tele élményekkel, emlékekkel. Jelenleg is több száz km-re járok egyetemre, és most nyári munkát New York mellett vállaltam. Igenis rekordot döntök....

Friss topikok

  • Timcsiii: Szilvi ébredj fel csak neked raktuk be a Gives you hell-t:D Csókszi!! (2009.08.16. 16:48) vegre....
  • Szöszi20: Siess haza mert majdnem bőgtem, nagyon hiányzol... (2009.08.12. 14:05) a milliomos tetu....
  • MARI: Na hát , jobb kéccer, mint egyszer sem :D:D:D:D:D Mikor megírtam az elsőt, eltűnt:( És azt írta ki... (2009.08.10. 10:02) HAIM...
  • MARI: SZILVIIIÍÍÍÍ!! Mi van veled?? Írj valamit! Legalább, h. élsz! Szomi vagyok. Hiányzol! :( :*:*:* (2009.07.14. 12:00) Welcome in Camp Walden!!!!
  • emő-bettincs_kinek mi: szia Szilvi baby! már sokszor írtam, de mire megírtam mindig szétkapcsolt a fantasztikus "internet... (2009.07.01. 14:30) Laundry...

Valami elmúlt...

2009.06.06. 23:39 sayve

Kiköltöztem...

Valami ismét lezárult...legalábbis egy időre biztosan.

Pénteken hivatalosan is kiköltöztem a koliból, és otthagytam Győrt. A pakolás sem ment túl könnyen, túl sok emlék volt abban a szobában, amik megvallom őszintén vegyes érzelmekkel érintettek...

Ez a múlt, a holnap a jövő. Jövőre sok dolog megváltozik, ezt igazából már megszoktam valahogy évről évre napról napra más minden, és azthiszem ezt nem is kell tovább ecsetelnem.

Az 507 továbbra is megmarad bázisomként, és uraljuk Petrával tovább. Réka sajnos ebben a harcban egy darabig biztosan nem vesz részt. A drága szomszédok is maradnak aminek feletébb örülök be kell hogy valljam:) Hogy mi lesz a híres legendás 5. emelettel a következő félévben az majd szintén eldől.

A Búcsúbuli....

Ugyebár ez elmaradhatatlan kelléke egy nagy utazásnak...

Kissé késve indult az este ami nem volt valami jó... de igazából a pakolászásomnak köszönhető az egész csúszás...már már majdnem nem is voltam ott a bulin annyira felidegesített hogy nem találok bizonyos dolgokat de a végén megint zseniként felülemelkedtem a káoszon és rájöttem hogy megvan minden.. RELAX...

A menetrend a szokásos, MI és a TÁRSALGÓ.. ahol minden kezdődik... Örültem hogy végre Petra is velünk tart egyre több összejövetelben, jó látni rajta hogy jókedve van..:)

Leugrottunk Petrával Csöpiékhez, nah hát onnantól már vannak bizonyos pillanatok ..tudjátok amikor az ember nem érzi az időt meg úgy igazán semmit csak van..:)

Csöpitől kaptam egy Kongát... :DD :))

életem első kocertjét tartottam lennt, Boci Boci Tarka akart lenni, de nem aratott osztatlan sikert, Csöpi szerint meg kéne tanulnom először megütni:) de tudjátok nálam nem téma az ilyen..ha dallam van, van szöveg is rá bármi is a téma...:)

Az este igazán jól sikerült 5 körül mentem be a szobába aztán nagy nehezen elaludtam...

9kor könyörtelenül csörgött az ébresztő...10től vizsga...kiköltözés...végső pakolás...3kor már itt volt értem bátyám...Mindenki a családból azt mondta nincs sok cuccom...hááátt...:)

Végigaludtam a hazautat összekuporodva egy táskahalmon....

Hiányzik Győr, de megkönnyebülés itthon lenni, átgondolni dogokat és megfogadni milliószor hogy jövőre másképp lesz minden.. Néhány dolog már most biztos hogy megválozik...

Köszönöm Mindenkinek hogy ott voltatok, velem voltatok és hogy megsimerhettelek BENNETEKET!!!:)

iwire írtam a kiköltözés napján egy üzenetet...ezt másolnám be most... amolyan

egy év eltelt szövegként..:) :

.Csöpinek köszi a jolános találkát és a kongát, Kornélnak a kólát, Pumesznak hogy hozott inni ami üt de nem alkohol (red bull) amit aztán otthagytam, Rékának hogy elviselt, Petrának hogy duplán elviselt minket, Lavórnak aki egyszer rockstar lesz, Kunosnak az örök álmodozónak, Törpinek Daninak nek Zsének Tökinek a felejthetetlen pillanatokért és a szobahasználatért, Szabinak hogy mehetek Amerikába és mert meghallgat, Rubinak aki nélkül lehet ma nem lennék Győrben, Bálintnak aki mindig türelmes volt hozzám és sokat tanultam tőle, Boninak aki mindig segített mindeneben,Tibinek aki mindig megnevetetett, Timinek akitől mindig irigyeltem a haját és hogy olyan kis aranyos , SVnek akinek mindig van egy jó és világmegváltó ötlete, Kittinek akit nemrég ismertem meg, de nagyon megszerettem, Tukinak az örök és egyetlen mixerünknek, Pulykának akit ritkán látok de akkor nagyon, Padnak akinek mindig van egy története, Hajninak akit szintén ritkán látok, Vivinek aki szakfelelős és ezt én nemtudtam és meglepődtem , Diónak aki tudja és érzi azt hogy zenéből mi a jó,Zokkónak az örök fuvarosnak , Szőkének akinek mindig van egy söre  ,És végül de elsősorban  a Drága szomszédaimnak, Tündinek, Dorinának és Móninak, akikkel jövőre ugyanígy ugyanitt!!!
És végül akit kihagytam volna Mindazoknak, Ácsi bácsinak a matek1 2esért!!
Szeretlek Győr, és visszajövök az tuti!!!!!

Ma pedig elővettem néhány fotót...amit így itt ott találtam..a montázs nem teljes rengeteg ember nincs rajta, de ha sok időm lesz és rendbe tettem a képeim akkor csinálok egy sokkal részletesebbet, elnézést azoktól akik nem szereplenek rajta...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül de nem utolsó sorban a PANORÁMA:::

 (egy kicsit megnyújtottam széltében... eredeti iwiwen..)

Utolsó percekben.::

Nincsenek csak jó és tökéletes emberek itt, nincsenek csak igazságos történések, nincsenek teljesen igaz történetek, nincsenek mindig teli zsebek, nincsenek soha ki nem fogyó hűtők, nincsenek klimatizált szobák, nincsenek füstelszívók, nincsenek tökéletesen baktériummentes helyek, nincsenek az év minden napján működő liftek, nincsenek olyan napok amikor egy kicsit sem fúj a szél, nincs olyan reggel hogy nem a lapost vagy az egyetemet látom meg először, nincs olyan hogy valamilyen nézeteltérés ne lenne kimondva vagy kimondatlanul, nincs magánélet, nincs olyan hogy egyedül légy a koliban, nincs olyan hogy Hasselhoff-ot ne látnád egy héten minimum egyszer,nincs olyan hogy valami csak a tied és senki másé, nincs olyan hogy a teraszról nem lefelé esnek a dolgok, nincs szerda este lapos nélkül, és végül...

Én sem vagyok teljesen Én GYŐR nélkül...

Ígérem visszajövök, mert nincs akkora mákotok, hogy nem láttok többé!!:)

Szeptember 30...

 

 

 

 

 

Folyt köv....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sayve.blog.hu/api/trackback/id/tr971168366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása