HTML

Blog mer HU....meg USAban vagyok

Az életem valahogy mindig úgy alakul hogy a lehető legmesszebb kerüljek az otthonomtól. 12 évesen kezdődött minden amikor a szomszédos városba kerültem iskolába. Már a hátam mögött van sok sok ezer km tele élményekkel, emlékekkel. Jelenleg is több száz km-re járok egyetemre, és most nyári munkát New York mellett vállaltam. Igenis rekordot döntök....

Friss topikok

  • Timcsiii: Szilvi ébredj fel csak neked raktuk be a Gives you hell-t:D Csókszi!! (2009.08.16. 16:48) vegre....
  • Szöszi20: Siess haza mert majdnem bőgtem, nagyon hiányzol... (2009.08.12. 14:05) a milliomos tetu....
  • MARI: Na hát , jobb kéccer, mint egyszer sem :D:D:D:D:D Mikor megírtam az elsőt, eltűnt:( És azt írta ki... (2009.08.10. 10:02) HAIM...
  • MARI: SZILVIIIÍÍÍÍ!! Mi van veled?? Írj valamit! Legalább, h. élsz! Szomi vagyok. Hiányzol! :( :*:*:* (2009.07.14. 12:00) Welcome in Camp Walden!!!!
  • emő-bettincs_kinek mi: szia Szilvi baby! már sokszor írtam, de mire megírtam mindig szétkapcsolt a fantasztikus "internet... (2009.07.01. 14:30) Laundry...

HAIM...

2009.08.08. 02:51 sayve

Nah szoval... mire befejeztem a blogomat addigra bejott Haim a Loungeba tudjatok az Izraeli srac akivel sokat dumalok. Altalaban kiulok hozza a kapuhoz es dumalunk. Vele legalabb megertem magam es nem rohog ki ha valamit nem mondom el nyelvtani hibak nelkul. szoval ez van. bejott es elkezdett felhaborodni hogy miaz hogy csak ennyit irtam rola, ugyhogy muszaj vagyok irni neki egy blogot csak rola.... Van egy unokatesoja asszem debrecenbe jar egyetemre es majd o lesz a traziletora, o igy mondja a forditot...

Szoval Haimrol, teljesen elterveztuk az eletunket lesz ket felesege, Anna es en meg 5 gyerek, es mind tolem...>) ehehehe persze csak gondolatban, szoval azota mindig rohogunk ha feljon ez a tema. Ma peldaul azt mondta hogy tudja hogye n tobb pasit szeretek egyszerre es we finished...>D szoval kidobott... osszetort a pici szivem..>) egyebkent nagyon jo arc, es nagyon szeretem Haimcicat...utalja ha igy hivom mert szerinte a macska egy rossz allat es mocskos mert a kukakbol eszik..:) nah ez a logika keremszepen..

Egyebkent estenkent szoktak lenni izrael es magyar focimeccsek, nah Haim nyomja a legjobban a kis helyes drivereink labdaba se rugnak mellette..>)

Nemtudom most igy hirtelen honnan nyomjak fel rola kepet, de ha nezegetitek a facebookot tuti talaltok majd kepeket rola..>)

a legjobban a hajukat birjuk, olyan mint nalunk a pulikutyanak, szoktuk is nekik mondani hogy puli, de termeszetesen mar ezt is ertik... Haim most a reszegen ki visz majd hazat enekli, asszem a legutobbi day offon tanitottak neki a magyarok...

Nagyon szeretnivaloak, es legalabb mar biztonsagban erzem magam hogy tudom hogy a vilag legveszelyesebb helyen is vannak barataim..>) ez tok jo erzes.. Egyebkent nem messze laknak a Gazai ovezettol, es tenyleg rettenetesen utaljak az arabokat, szerintuk egy mocskos nep, es soha ra se neznenek egy arab nore sem. Mi is Annaval csak ugy mehetunk hozza Haimhoz ha Zsidok leszunk>) szoval az meg odebb van. Egyebkent naluk is sokkal jobb az elet mint nalunk (mily meglepo) peldaul nekik itt amerikaban lenni nagyon olcso, mnarmint a penzuk sokkal jobb mint a mienk...nah hat pukkk ez sem lepett meg nagyon.

Manisma, Shababa, Benzona... a legfontosabb szavak...

Jah es a mai napig megcsodalom a konyveiket mert ugye ok jobbrol balra irnak szoval a konyvuk es nekunk a hatuljan kezdodik...vicces mikor a kezembe veszem es csak nezem hogy most mi is van...

Szoval Draga Haim vagy Hemikk (ami a beceneve) remelem az unokatesod tenyleg leforditotta neked ezt es orulsz neki akarhol is vagy a vilagban. Es remelem meg talakozunk>)

 

(az elozo blogomhoz, igen megint van egy ujabb kek folt a labamon, fociztak a fiuk, es ugye en voltam Izraellel Roli Magyarokkal, es beesett a labda a hokiutok koze... ehehehe hat majd en kiszedem, csak nemtudtam hog7y ott nincs lepcso, puff eltuntem az utok kozott, Norbi megkerdezte jol vagy, mondom jah..>) masnapra belilult a bal labam... nembaj hazamegyek ugy mint akit osszevertek mocskosan budosen tetvesen, de attol meg anyukam szeret..>) )))))))

 

pussza mindenkinek

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sayve.blog.hu/api/trackback/id/tr701295993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MARI 2009.08.10. 09:52:01

Hi:P
Szóval szereztél magadnak egy jóképű izraeli fickót mi? ;)Na majd meghesszelem én facebook-on:D
Nekem is van ám :$ Majd ha hazajössz megmutatom. De addig is szoríts el ne csesszintsem!:S
Örülök nagyon, h. sokan szeretnek-de hát téged csak szeretni lehet-(na jó, meg néha fejen baszni)!:D
Nekem van egy egész levelem egy sráctól tudod, így fordítva-írva(asszem ő is izraeli volt), úgyhogy remélem megtanultál annyira, h. lefordítsd nekem;)
És nem csak az anyukád szeret téged koszosan, mocskosan, tetvesen! MI IS :D
Na sok csóxy. Szercsi puszcsi láwcsi:D:D:*:*

MARI 2009.08.10. 09:59:55

Hi:P
Na látom összezereztél magadnak egy izraeli fickót! Iggen jóó! Meghesszelem majd facebook-on;) Nekem is van ám egy(magyar)..:$ majd megmutatom ha hazajössz:D Csak szoríts, h. ne basszintsam el!
Nagyon örülök,h. vannak jó barátaid, és ,h. biztonságban érzed magad, és szeretnek. Téged csak szeretni lehet(meg néha jól fejen baszni)!:D
Nagyon várom,h. itthon legyél,de azért nyarald ki magad rendesen a sok munka után, és utána együtt fogjuk nyomni Berzsenyben! Rád várunk! Addig oda nem megyünk!
Remélem a haverod megtanított arabul vagy héberül(nem tom, h. beszélnek:S), mert van egy levelem egy sráctól(asszem ő is izraeli volt), és le kéne fordítani:D
Ja és nem csak anyukád szeret koszosan, mocskosan , büdösen, tetvesen, hanem MI IS . Én mindenképp...:*:*:*
Csóxyzlak édes!! Ezerszer.! Szercsi, puszcsi, láwcsi:D:D

MARI 2009.08.10. 10:02:05

Na hát , jobb kéccer, mint egyszer sem :D:D:D:D:D
Mikor megírtam az elsőt, eltűnt:(
És azt írta ki, h. nincs komment. Úgyhogy megírtam mégeccer:P Naggyából ugyanaz:D
Szeretlek Szilvi!
süti beállítások módosítása