HTML

Blog mer HU....meg USAban vagyok

Az életem valahogy mindig úgy alakul hogy a lehető legmesszebb kerüljek az otthonomtól. 12 évesen kezdődött minden amikor a szomszédos városba kerültem iskolába. Már a hátam mögött van sok sok ezer km tele élményekkel, emlékekkel. Jelenleg is több száz km-re járok egyetemre, és most nyári munkát New York mellett vállaltam. Igenis rekordot döntök....

Friss topikok

  • Timcsiii: Szilvi ébredj fel csak neked raktuk be a Gives you hell-t:D Csókszi!! (2009.08.16. 16:48) vegre....
  • Szöszi20: Siess haza mert majdnem bőgtem, nagyon hiányzol... (2009.08.12. 14:05) a milliomos tetu....
  • MARI: Na hát , jobb kéccer, mint egyszer sem :D:D:D:D:D Mikor megírtam az elsőt, eltűnt:( És azt írta ki... (2009.08.10. 10:02) HAIM...
  • MARI: SZILVIIIÍÍÍÍ!! Mi van veled?? Írj valamit! Legalább, h. élsz! Szomi vagyok. Hiányzol! :( :*:*:* (2009.07.14. 12:00) Welcome in Camp Walden!!!!
  • emő-bettincs_kinek mi: szia Szilvi baby! már sokszor írtam, de mire megírtam mindig szétkapcsolt a fantasztikus "internet... (2009.07.01. 14:30) Laundry...

vegre....

2009.07.18. 04:45 sayve

hellobello!

Na, hát először is millió bocsánat, amiért így el lettetek hanyagolva… sajnálom az okokat majd később…

Másodszor pedig millió köszönet Timinek, aki ideadta ezt a cuccot, amin meg tudom írni előre a blogom…tudjátok ez a mini laptop vagy mifene, és mi is történt velem az óta…

Mivel tudom, hogy néhány más Waldenes staff anyukája és apukája vagy tesója, vagy valamilyen ismerőse eheheheeh nem ragoznám tovább, szóval olvassák egy pára, próbálok kitérni mindenre, ami lényeges…

Kezdeném azzal, hogy több mint egy hónapja álltam utoljára magyar földön, bizony bizony ilyen rég láttátok már a pofikámat…

Szeretném bemutatni azokat, akikről a blogom és a mostani életem szól, csak tényleg körvonalakban hogy ne kelljen minden mellé megjegyzést írnom…

Az első magyar banda (akikkel együtt repültem…) Matyi a Driver(sofőr), Annuska Laundry (Mosoda), Anna  Janitor (Takarítás), Ági Cleaning (Takarítás), Roli Kitchen (Konyha)

A második magyar banda (pár nappal utánunk) Norbi a visszatérő Driver, Ádám szintén visszatérő driver, Balázs Kitchen, Peti Kitchen, Petyo a szlovák, de magyar először Kitchen majd Maintenence( Mindenes), Antal szintén szlovák, de magyar Maintenence, Kitti Laundry…

És végül a beugró, aki egy hete csatlakozott hozzánk, Timi Kitchen…

Ez a mi kicsi, de annál összetartóbb magyar családunk…

És most hogy mi is változott…

Nem vagyok többé sem én sem Kitti mosólány.

Jah de még mielőtt belekezdenék még egy dolog… van egy nép, amelyik olyan szinten tud semmit csinálni látványosan, hogy azt tanítani kellene.. a LENGYEL…

Sajnos van egy pár belőlük itt is.. Endru (Bandi) a kukásfiú akinek olyan szaga van hogy a legyek szó szerint döglenek utána, Bartek (Mufasza) akinek olyan haja van mint egy oroszlánnak és mindig kinn van a segge, Natalia (Műszem) akinek sötétkék színes kontaktlencséje van és ha a szemébe nézel olyan mintha egy üresfejű kitömött baba szemébe néznél, Johanna (Julis) aki soha semmit nem csinál a legaljasabb és leglustább mind közül, Ula (Örzse) aki igazából elvan a konyhában meg jó arc de érdemi munkát nem csinál és főleg nem siet vele…

Higgyétek  el , rusnya egy nép ez és rusnya egy nyelvük van…

És akiket szeretünk…IZRAEL…

Haim és Oran két Izraeli srác, akik otthon konkrétan háborúznak, igazi fegyverek minden… ide is azért jöttek hogy utazzanak meg ne kelljen harcolni. Mindketten joarcok, Haimmal sokat dumalok,kb azonos az angol tudasunk, ugye a nulla de olyan jol megertjuk egymast hogy csak nah…

Mar tudjak az osszes magyar karomkodastJ Amugy ok a Security, tehat egesz nap nem csinal semmit, kavezik és elvan maganakJ jo melo, a legjobbJ

Jah és nem viszem haza a magyar zászlót, elcserélem az Izraelire:P….

szóval a történet ott kezdődik, hogy a lengyelek nem dolgoztak a konyhán rendesen és ezért a fiaink mindig későn végeztek a főnök Kevin (Karcsi) meg idegbeteg volt mindig. Mi pedig szívesen jártunk át Kittivel segíteni a konyhára, hallgatni Rolit hogy szivatja Petyo, Roli vissza Petyot, Balázs csöndben megbújva hallgat majd kacag nagyokat, és Peti a pesti köcsög aki mindenkit utál először és érezteti is az emberrel, de szeretjük…J szóval a banda jóv olt csak Julcsi meg Műszem nem dolgozott és így a többi lengyel sem dolgozott, minent a magyaroknak kellett megcsinálni helyettük…

Aztán mi pedig átjártunk (mert a Laundry a konyha szomszédja) nevettünk, dolgoztunk, kaptunk jégkrémet és a főnök is bírt minket..

Aztán egyik nap Robyn (aki mindent intéz de nem a főnök) feltette nekünk a kérdést hogy dolgoznánk e a konyhán mert Kevinnek munkásokra van szüksége nem a két lusta lányra, és hogy helyet cserélnénk e velük, mi pedig Kittivel igent mondtunk…azóta , közel 3 hete a konyhán melózunk. A munka sokkal keményebb, míg a mosodában egész nap ültünk és csak egy dolgot csináltunk, itt egész nap állunk és mindenkinek értenie kell mindenhez... Reggel 7kor kezdünk általában, de hétfőn és szerdán a gyerekek tovább alszanak, így ilyenkor ha megvan minden backup (tartalék ami nincs kinnt de ha elfogy valami azonnal után tudunk tölteni) alhatunk akár 8ig, mint például holnap, hiszen itt most kedd van, otthon már szerdaJ..  A munkával általában este 9re végzünk ez max hátra szokott csúszni, ha áru jön, vagy sok backup kell másnapra, vagy sok embernek van day off-ja (szabadnap).

Hogy milyen is egy konyhás élete???

Reggel felkel, megy a konyhára, felhúzza a kesztyűt amit napi 20szor cserél, de mindig a kezén van és azért belerohad szó szerint a keze, a púdertól pedig fehér lesz mindene. Felhúzza a hajhálót amit nagymamám sem hord már, de ha szemfüles és van baseball sapkája akkor azt is hordhatja (Tanultam a hajhálóból..azóta sapkában nyomom..). Kipakolja a reggelihez való, megnézi mindenből van e (Ananász, alma, banán,narancs, barack, syrup, vaj, olvasztott vaj, joghurt, kenyér, pita, mogyoróvaj, jelly, bluberry, EPER, mandarin, körte, barack, cremecheese, sourcreme, cottagecheese, american cheese, lekvár, sárgadinnye, honeydew, ) és mindebből backup, és minden full és clean..:) szóval ezeket kiteszi beáll a hotpanhez (ami melegen tartja a kaját ) és mosolyogva kiszolgálja a gyerekeket akiket néha legszívesebben nah inkább nem írom le néha mit gondolunk, vannak kedvesek aranyosak is köztük, de amelyik kiönti a muzlit es még bele is tapossa a padloba nah azt azért…J aztán ha ennek vége 10 óra körül bepakolja a gyümölcsöket, (kivéve alma, banán ,narancs, barack), készül ebédhez, kipakolja a millió zöldséget ami minden nyers és nincs megmosva mert arra nincs idő (brokkoli, karfiol, uborka, répa, hagyma, paradicsom, paprika, oliva, savanyú uborka, csipős paprika,gomba) meg kipakolja  a millió húst amiből általában semmi sem friss csak ha szeletel újat alulra dobja szépen feltekergeti és kész a husi…  aztán megint szervingel, jah és mindeközben kiviszi a kukát egy kajánál 2szer, naponta minimum hatszor plusz este, elmosogat, az eltart egész nap egy embernek, jah és persze segít a séfnek, feltölti a ketchupokat, mustárokat minden asztalnál, letörölgeti az asztalokat, felsöpör, felmos ahol kell, poharat, tányért tölt fel, kést villát kanalat tölt minden asztalnál, és mindezt nevetveJ…napi 14 órában..:) ha nem lenne jó a társaság már rég nem lenénn itt…

és mik történtek… Mufasza eredetileg maintenence volt de ot is kirugtak mert nem dolgozott, kicsereltek a konyhas Petyoval, azota a konyhaban nem csinal semmit. Kevin állandóan perverz dolgokra gondol, poénkodik, de ha felidegesitik akkor leordit mindenert vagy csak mindent szimplán eldobál. Dennis a másik fozoemberke, ő a legnagyobb poéngyár. Roli a kedvence állandóan kiparodizálja, Roli nem mindig veszi a lapot, de Dennis (egyébként Sutyi, mert olyan suttyó) szerintem nagyon is szereti Rolit és ezért csinálja. Mindig van egy két jó vicce, és mi ezt díjazzuk is J. És ott van Mark (Pufi), aki tavaly volt a konyhán, úgy néz ki Mint Goofy, kidülledő szemei vannak, szokoz a fogai kozott, es szetallo fulei, jah es annyi tejet iszik mint senki mas, na hot utaljuk… de szerencsere nem beszel velunk miota bekoptuk a fonoknek hogy nem hagy minket békén és állandoan feladatokat talál ki nekunk ha kesz vagyunk akkor is.

Jah hát igen vannak dolgok amiket meg kell tudnod oldani, egy dolgot jegyezz meg, egy amrikai gyereknek soha ne mondd hogy creme cheese (krémsajt), syrup (édes cucc amit mindenre tesznek), french fries (sültkrumplií9, french toast (sult kenyér tojással), ice creme (jégkréme),, pudding, Bagel. Amikor ilyeneket osztogatunk a hajunkat tépjük mert soha sincs belőle elég. Ma például elfogyott a tányér , Ádám hozott nekünk a reggeli után, szoval addig ettek pohárból gofrit. Volt hogy nem volt kaja de egyáltalán és addig neked kell őket szórakoztatni miközben hátul mindenki pörög hogy tésztát főzzenek ki. Eezek úgy eszik a tésztát magában mint a huzat. Plane pastaaaaaaaJ

Szóval nem egyszerű az életünk. De najd később még mesélek a konyháról.

Nemrég elvágtam az ujjam. bagettet vágtam és megcsúszott a kezemben a kés és elég mélyen bevágtam a bal középső ujjamat. hát gyakorlatilag felbe vagtam hosszaban az ujjbegyemet. Elemntem a noverekhez. A nover fogta szethuzta bespriccelt en meg majd be pisiltem. Azt mondta masnap reggel 10re jona  doki meg kell nezze. Nekem masnap szabadnapom volt, aznap este akartunk menni a tobbiekkel egy hostelba bulizni egy masik varosba. Szoval ugy tunt bukta az ugy. Kiborultam bogtem, vissza mentem melozni, a fonok megkerdezte mivan nem akartam neki mondani semmit, Peti elmagyarazta hogy a tobbiek elmentek nekem holnap koran visssza kell jonnom nincs aki visszahozzon igy maradtam. Eree mar felmostunk mikor visszajon a fonok, menjek vele, elottunk ment Ádám meg Matyi kérdeztem hova visznek, ok nem mertek semmit mondani mert úgy zajlott az egész mint egy kirugas, szépen csendben… itt már csak így megy, volt akit azert rugtak ki mert nyilvanosan beszelt arrol hogy milyen masnapos…

nah szoval bementunk Robynhoz es kozolte hogy Ádám elvisz a többiek utan, korán értem jön, megnéz az orvos, Matyi pedig visszavisz a többiekhez… mondtam hogy nem kell, de közölte hogy ez így lesz mert szükségem van day offra…gondolom levágta hogy kicsit kivagyok bukva…kisírt szemek stb…tehát igazából törődnek velünk, mert tudják hogy rohadtul nem fizetnek meg azért amennyit dolgozunk es hogy kevés ember van a mi munkánkra…meg ondolom hogy ne lázítsak…J kirugasnal az ember el sem bucsuzhat, Nick a security ott all az ajtodban arra var hogy osszepakolj, es kozben nem beszelhetsz senkivel, majd a driver kitesz valahol es menj haza…J

szoval megvolt a day offom… a doki kb 5 percet szant ram annyit mondott jol nez ki es kb ennyivel el is engedett… ezert mentem vissza a taborba… azota is bevan kotve, kicsit faj is neha de tulelem, az a gaz hogy mely a seb es hat sokaig tart mire begyogyul rendesen.

Ma beszéltem anyával meg apával is… nagyon hiányoznak ők is a család, meg mindenki. Ildi ma írt nekem üzenetet, és jól esett olvasni hogy együtt voltak otthon és végre együtt volt a volt osztály..:) nagyon hiányoztok, de tényleg, de alig várom már hogy otthon legyek…veletek.

Nah és persze a Győri banda… azthittem Szabi elfelejtett mert nem írt semmit az utazásról, de szerencsére nem. Drága Csöpi és Timi, nah meg Rubi Tibi és mindenki, Ti is nagyon hiányoztok remélem buli buli hátán!!! Alig várom a szeptembert!!!

Egyenlőe ennyit mára, már mindenki alszik, holnap megint meló, de este valoszinu megyunk Wal mart ba ami itt a TESCO kb, csak igenyesebb es olcsobb… a fonok elvisz minket..:)

Egyébként találtam egy boltot ahol fillérek a CK, DKNY, Levis, meg az ilyen cuccok…vettem mar egy pár cuccot…de erről később még beszámolok.

Jah megnéztük a Jégkorszak3at meg a Transformers 2t… az első tetszett a masodikon elaldutam:D

Szóval jó ez az Amerika , csak ne én szedném most a gyapotot…J))

Millió csók mindenkinek, pusszaaaaaaaaaaa

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sayve.blog.hu/api/trackback/id/tr371252548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszi20 2009.07.19. 14:36:31

Drága Szilvikém!
Már azt hittem elfelejtettél minket...ha hazatérsz mindent részletesebben el kell mesélned:)Örülök, h írtál....mert azt gondolom h sokat változol pozitív irányba:)Rád fér egy kis önállóság és ezután a meló után már nem lesz gondod ezzel.Ölelő karokkal várlak haza,a te hűen örökké szerető BARÁTNŐD: Szöszikéd

emő-bettincs_kinek mi 2009.07.21. 12:09:09

Szia Édeském!

Örömmel olvasTUK a bejegyzésed még pedig Tokaj Tisza partján :D Nagyon feldobott minket (Éva, Kitti, Zsuzsi és én) hogy hallhatunk rólad. Jó dolog ez a mobil internet, sajnos akkor nem tudtunk visszaírni. Jó volt a Fesztivál, csak nagyon hiányoztál közülünk.
Kicsit szomorúan olvastuk, hogy nehezen mennek a dolgaid, de azt már vidáman és megkönnyebbülten, hogy törődnek és foglalkoznak veled.
Élvezd ki a maradék időd és kerekedj felül a nehézségeken.
Kívánok egy adag nagy erőt és kitartást.
Ölellek és csókollak innen a messzi Magyarországról, ahol már mindenki nagyon vár téged.
Csók: Betti

Timcsiii · http://tym0825.wordpress.com 2009.08.16. 16:48:48

Szilvi ébredj fel csak neked raktuk be a Gives you hell-t:D Csókszi!!
süti beállítások módosítása