HTML

Blog mer HU....meg USAban vagyok

Az életem valahogy mindig úgy alakul hogy a lehető legmesszebb kerüljek az otthonomtól. 12 évesen kezdődött minden amikor a szomszédos városba kerültem iskolába. Már a hátam mögött van sok sok ezer km tele élményekkel, emlékekkel. Jelenleg is több száz km-re járok egyetemre, és most nyári munkát New York mellett vállaltam. Igenis rekordot döntök....

Friss topikok

  • Timcsiii: Szilvi ébredj fel csak neked raktuk be a Gives you hell-t:D Csókszi!! (2009.08.16. 16:48) vegre....
  • Szöszi20: Siess haza mert majdnem bőgtem, nagyon hiányzol... (2009.08.12. 14:05) a milliomos tetu....
  • MARI: Na hát , jobb kéccer, mint egyszer sem :D:D:D:D:D Mikor megírtam az elsőt, eltűnt:( És azt írta ki... (2009.08.10. 10:02) HAIM...
  • MARI: SZILVIIIÍÍÍÍ!! Mi van veled?? Írj valamit! Legalább, h. élsz! Szomi vagyok. Hiányzol! :( :*:*:* (2009.07.14. 12:00) Welcome in Camp Walden!!!!
  • emő-bettincs_kinek mi: szia Szilvi baby! már sokszor írtam, de mire megírtam mindig szétkapcsolt a fantasztikus "internet... (2009.07.01. 14:30) Laundry...

HOW R U ???

2009.06.18. 02:45 sayve

nah hat emberek megesett a nagy eset nem volt senki a gepeknel.. egy darabig persze ahogy leultem maris jottek be az emberek.. drga egyetlen baratom ROLAND itt ul most is mellettem the best kitchen boy aki mindig hoz nekunk friss watert.. >D amugy o mondta hogy irjam ezt... nah jo szerrusnk mink rolandot nagyon..>)

Orsi Juliska Karcsika es Sutyi... igy hivjak a magyarok a lengyeleket akik soha nem dolgoznak csak teazgatnak.. hat igen ezek ilyen campes dolgok...

Ma a kaja salat volt salataval... nem eleg hogy lassan mar zoldet...... sz....k... de hat ez hihetetlen... ejjel nappal salata... nah jo ma volt hus is krumplipurevel (amiben benne volt a krumpli haja is) nah mindegy eszunk es tuleljuk..>D de ma kiraktak a corn flakeseket is szoval van nasi is..>D jah igen itt a legmenobb innivalo a tej.. reggel pl virsli volt (meg salata) jah es a virslihez is igyal tejet... nah mindegy szoval a legmenobb pia a PINK LEMONADE... teljesen olyan ize van mint a sima limonadenak de rozsaszin...

ebben nem tudom mi a jo de nyomjak magukba ezerrel...

jah igen ma olyan ultetes voltebednel hogy minden asztalra kivolt rakva egy honap neve es amelyikben szulettel oda kellett ulj.. hogy ne mondjam hat persze hogy egy kukkot nem ertettem mit beszelgetnek... Haley mondott nekem valamit mosolyogtam mondtam hogy nem ertem es erre annyit mondjuk, don worry szilvi we love u...>) ooo jeeeee... jah es persze valamit elo kellett adnunk a szoveget nem tudtam de enekeltem ahogy tudtam... vacsinal pedig ugy ultunk aki milyen allatra hasonlit... hat mi leultunk a majomhoz... kesobb kiderult hogy nem a majomnal ulunk csak a mi papirunk leesett es mi a csiga SLUG asztalnal ultunk nah mindegy... ezt is bebuktam..

hat igen megjott a tomeg mindenki a netre var... most lemegyek a gepemert es feltoltok par kepet...

jah igen meg valami ma teniszeztem...volna ha tudnek de nem tudok... mindegy elment vele az ido.. a vegen kozoltek velem hogy le kellett volna venni a vedofoliat az utorol... eheheheheh jeeeeeee...

szoval most lepek majd re.. Roli addig tronol a gep elott..

legyetek jok, pusszaaaaaa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sayve.blog.hu/api/trackback/id/tr281192422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása