HTML

Blog mer HU....meg USAban vagyok

Az életem valahogy mindig úgy alakul hogy a lehető legmesszebb kerüljek az otthonomtól. 12 évesen kezdődött minden amikor a szomszédos városba kerültem iskolába. Már a hátam mögött van sok sok ezer km tele élményekkel, emlékekkel. Jelenleg is több száz km-re járok egyetemre, és most nyári munkát New York mellett vállaltam. Igenis rekordot döntök....

Friss topikok

  • Timcsiii: Szilvi ébredj fel csak neked raktuk be a Gives you hell-t:D Csókszi!! (2009.08.16. 16:48) vegre....
  • Szöszi20: Siess haza mert majdnem bőgtem, nagyon hiányzol... (2009.08.12. 14:05) a milliomos tetu....
  • MARI: Na hát , jobb kéccer, mint egyszer sem :D:D:D:D:D Mikor megírtam az elsőt, eltűnt:( És azt írta ki... (2009.08.10. 10:02) HAIM...
  • MARI: SZILVIIIÍÍÍÍ!! Mi van veled?? Írj valamit! Legalább, h. élsz! Szomi vagyok. Hiányzol! :( :*:*:* (2009.07.14. 12:00) Welcome in Camp Walden!!!!
  • emő-bettincs_kinek mi: szia Szilvi baby! már sokszor írtam, de mire megírtam mindig szétkapcsolt a fantasztikus "internet... (2009.07.01. 14:30) Laundry...

Welcome in Camp Walden!!!!

2009.06.17. 06:34 sayve

Hy Guys!!!

So,... itt vagyok vegre megerkeztem a nagy usankaba...

ekezetek itt nincsenek szoval sorry mindezekeert...

hol is kezdjem..

A Repulout...

Nah hat nem olyan geppel kezdtem repulesi palyafutasomat mint amiket a kepeken kozoltem indulas elott...kepzeljetek el egy gepet ami akkora mint egy busz szarnyakkal.. jah hat igen egy ilyennek repultem.. a biztonsagi ov szerintem egy elorehajolasnal elszakadt volna ellenben joarc volt mindenki es viszonylag sima utunk volt..

 

jah igen itt ultunk, roli matyi meg en... szoval mi tuti tuleltuk volna...

 

 

 

 

 

 

 

fenykepeztem egy csomot szoval ha lesz tobb idom akkor majd feltoltok egy par kepet, aki meg soha nem repult haladektalanul tegye meg hatalmas elmeny...de tenyleg latni hogy a htalamas epulet milyen picik...eszmeletlen... szoval kiraly volt mindenki nezett ram amikor kis visito hangokat adtam ki tudjatok olyanokat amikor nagyon orulok valaminek...nah hat igen...>DDD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Matyi es az Airbus

 

 

 

 

 

 

 

 

A tarsak...

Hat igen az ember sosem lehet egyedul seholsem..en spec soha nem is voltam hires arrol hogy maganyos farkas lennek...

az ut ferihegyen kezdodott.. megismertem Annat, Annuskat, Agit Rolit Matyit.... nagyon joarcok mindannyian ennyien utaztubnk vegig..jah es persze bandi...aki csak ugy hozzank csapodott a tranzitban de hat hmmm kihez hasonlitsam... egy ember aki rengeteget dumal, mindig rosszkor mindenbe belekot es mindig o a jobb...oooo bandi... szoval nem szerettuk meg de elviseltuk...

a banda azota is egyutt tengeti napjait itt a Waldenben, csatlakozott hozzank Norbi es Adam akik visszaterok es persze itt van velunk Balazs es Peti is, vannak meg szlovakok akik tudnak magyarul szoval sokan vagyunk...jah es persze ki ne hagyjam Kittit, akivel nagyon joban lettunk es egy nagyon szeretnivalo csajszi, csipem..>)

Zurich

Nagyon tetszett Zurich bar a kulsejebol nemsokat lattam...hatalmas volt a repter nagyon kulturalt es volt egy mini metro is ami elvitt egyik terminalrol a masikra, nagyon elvztem...persze ut kozben elhagytam a csomagbiztositasos kartyam, de szerencsem volt mert Annaek utanunk jottek es megtalaltak es odaadtak nekem..jeeeee

ennyt Zurichrol...

JFK

Nah hat igen...megerkeztem a Nagy Alma szelebe... hatlamas en meg ilyen nem lattam mindenhol repulok, profi gepek ..uhhh nagyon durva volt... Zurichbol airbusszal mentunk...megmondom oszinten nekem jobban bejott a kisgep, mert ott elfertem mondjuk, itt teljesen ramentek a tomegszallitasra nem szamit a minoseg csak a mennyiseg persze elso osztalyon jo volt az elet..dehat ez van..

a kajak a repcsin kivaloak voltak, barmit kaptunk amit akartunk...>) lecsuszott egy nyugtato whiskey is... hmm thats great...

szoval a JFK rol kimentunk a bizonyos airtrainnel, ami szinten nagyon gyors megoldas volt az egesznak.. itt atszalltunk a metrora ami bevitt a belvarosba... itt van egy metro card minden lemenetel a metroba 2 dodo annyit toltes a metro cardodra amennyit akarsz es 2 orat utazhatsz a ket dododdal... nagyon jo rendszer mindenhol vannak orok ejjel nappal szoval nincs potyautas...

NY

 

Roli es a metro bejarat...

 

 

 

 

 

 

 

Underground...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Times SQ

 

 

 

 

Hali!!

 

itt vagyunk NYban..jeeea kis csapat felkerekedett es megnetuk a varost kimentunk a times sqrre, egy elmeny volt, a leghiresebb modellek, afelhokarcolok mindenhol, uhhhh negyon durva...kepek kesobb..>D persze az eso esett dehat mindent karpotolt a latvany...

egyebkent nagyon rendesek az emberek lattak rajtunk hogy turistak vagyunk es nemtudjuk merre megyunk mindenben segitettek elmagyaraztak, szoval nagyon jofejek... es uzenem mindenkinek hogy kerdezzetek mert megertik es kinem sz.rja le a nyelvtani helyesseget....

 

 

 

Matyi..>)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anna es a Times sq...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felho karcolok...

 

 

 

 

>)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Camp Walden

Hat itt vagyok...

egy vonatut es minden ok..

a fonokok akike a tabor Mark es Lauren nagyon aranyosak...mindenben segitenek..mikor osszetortuk a golf autot akkor sem szolt Mark semmit csak az erdekelte jol vagyunk e...

aki meg nem tudna igen elso nap osszetortunk egy golfkocvsit, nem tudtunk megfordulni belementunk egy nagy godorbe ki akartunk jonni neki egy nagy sziklanak en kisetem es a labam tiszta lila a terdemtol a combom kozepeig...

 

 

 

Laundry vagyis mosodas lany vagyok.. a gepek teljesen korszeruek nincs veluk smemi gond, szaritok is rendben vannak egy ora es tiszta szaraz ruhaid vannak..

tok joban vagyunk az izraeliekkel meg mindenkivel, a lengyelek nem meloznak tul lustak oket nem szeretjuk... Az angolom sokat fejlodott merek beszelni es ez jo...

 

azthiszem ennyit mara, nagyon jol vagyok, elvezem a melot is igaz elfaradok a nap vegere...net lassu es nem mindig van idom szoval...>) see u later...

 

szeretek mindenkit, es jovore mindenkit szeretnem ha kijonne, mert k.rva nagy elmeny...

legyetek jok, es varom a kommenteket...

 

pussszzzzzzzzzzzzz

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sayve.blog.hu/api/trackback/id/tr291190202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idilko1988 2009.06.17. 07:29:46

Jaj Szilvi, úgy örülök, hogy voltál NY-ban. Biztos nagyon-nagy élmény lehet. Nah látod, csak találtál Magad mellé emberkéket.:) Remélem övőre együtt megyünk...:D
Vigyázz Magadra és írj!
Sokat gondolok Rád (de kajak):D
Puszi

Szöszi20 2009.06.17. 09:38:52

Szilvííííííííí!
El sem hiszem hogy ennyire jó neked.....örülök h minden rendben volt az út során, bár a golfos autós esetet le se tagadhatnád:)Vigyázzá osztán magadra...ezt csak azért írom h a kis magyar tájszólást el ne feledd!Képeket akarok aztán látni...puszillak

MARI 2009.06.17. 10:55:08

Drága Szilva:P
Hiány van már most:S Bassz, h. fogjuk ezt így kibírni?? Egy egész, teljes nyarat nem veled! Durva.!
Na örülök, h. rendben megérkeztél, a csomagbiztosításos-kártya-elhagyás, és a golfos-autózás(jól mondta Szöszi) RÁD VALL!:D De azért remélem nem fájsz nagyon. Gondolj bele! Zánkán és is így kezdtem: fekete folttal:P
Remélem a mosós lány eleget pihen-dolgozik-bulizik-eszik-és iszik(!)
Nagyon várunk téged, és soksoksoksok gondolatunk CSAK körülötted forog:D
Csóxy(szercsi-puszcsi-láwcsi):D:D:D

sayve 2009.06.18. 02:30:45

@idilko1988: sziaaa johogy egyutt megyunk ez nem volt kerdes, az utazotarsakkal pedig tenygleg ngy makom volt.... puszzii

sayve 2009.06.18. 02:31:57

@Szöszi20: hat igen megint hoztam a formam dehat ezt mar megszoktam...nem felejtem el a mgayart vagyis igyekszem nem tenni ezt...
puszika

sayve 2009.06.18. 02:32:38

@MARI: hat igen mariska en is banom hogy nem vagytok veletek de annyi erdekes ember van itt hat elsem tudom mondani... en is sokat gondolok ratok...
pusssz

MARI 2009.07.14. 12:00:51

SZILVIIIÍÍÍÍ!! Mi van veled?? Írj valamit! Legalább, h. élsz! Szomi vagyok. Hiányzol! :(
:*:*:*
süti beállítások módosítása