HTML

Blog mer HU....meg USAban vagyok

Az életem valahogy mindig úgy alakul hogy a lehető legmesszebb kerüljek az otthonomtól. 12 évesen kezdődött minden amikor a szomszédos városba kerültem iskolába. Már a hátam mögött van sok sok ezer km tele élményekkel, emlékekkel. Jelenleg is több száz km-re járok egyetemre, és most nyári munkát New York mellett vállaltam. Igenis rekordot döntök....

Friss topikok

  • Timcsiii: Szilvi ébredj fel csak neked raktuk be a Gives you hell-t:D Csókszi!! (2009.08.16. 16:48) vegre....
  • Szöszi20: Siess haza mert majdnem bőgtem, nagyon hiányzol... (2009.08.12. 14:05) a milliomos tetu....
  • MARI: Na hát , jobb kéccer, mint egyszer sem :D:D:D:D:D Mikor megírtam az elsőt, eltűnt:( És azt írta ki... (2009.08.10. 10:02) HAIM...
  • MARI: SZILVIIIÍÍÍÍ!! Mi van veled?? Írj valamit! Legalább, h. élsz! Szomi vagyok. Hiányzol! :( :*:*:* (2009.07.14. 12:00) Welcome in Camp Walden!!!!
  • emő-bettincs_kinek mi: szia Szilvi baby! már sokszor írtam, de mire megírtam mindig szétkapcsolt a fantasztikus "internet... (2009.07.01. 14:30) Laundry...

Pár órára NY-tól...

2009.06.10. 11:47 sayve

Hát emberek itt a vége a visszaszámolásnak...:)

Holnap repülök. Jelentem a csomaggal minden ok, mar csak tisztalkodasi cuccokat nem vettem es meg csak 16 kg.. (23 lehet).

a para bennem van eléggé. Nagypapám még el is sírta magát. Komolyan mondom az emberek egyre jobban paráznak amitől én is bevagyok porogve... ahhhh nemjo ez igy...

Holnap mar 6ra kimegyunk repterre batyammal, szerintem hat nemtudom mennyire leszek kommunikativ allapotban:D iylenek hogy borond meg becsekkolas, hat majd meglatjuk..

Ma reggel mikor jottunk be Maglodrol (elmegyunk Ferihegy 2 mellett) lattam a gepeket ahogy felszallnak... annyi kerdes van a fejemben .. hogy lehet arra felszallni? lepcson vagy odarakjak a kaput vagy busz vagy hogy..hatalmasak az tuti es meg ezek kozel sincsenek az Airbushoz..

ezekkel repulok:

BP-Zurich Fokker 100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zurich- New York Airbus A330-300 (igen, az ami most zuhant le)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

azthiszem nem fogok unatkozni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Es vegul a hazaut ami meg nagyon tavolinak tunik:

NY- Genf Airbus A330-200

 

 

 

 

 

 

 

csakhogy lasd mennyien leszunk:

 

 

 

 

 

Genf- Budapest Airbus A319

 

 

 

 

 

 

Holnap  a nagy nap... szurkoljatok..

a Hostelbol irok majd este, ami nektek mar pentek reggel lesz..

Anna es Matyi , mindketten hala jofejek, szoval megdumaltuk hogy elso este ha torik ha szakad de kimegyunk szetnezni egy kicsit NYC-ben...

Mindenkinek koszonom a jokivansagokat, majd jelentkezem!

Legyetek jok!

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sayve.blog.hu/api/trackback/id/tr171176484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigZsuzsa 2009.06.12. 03:22:40

Drága Szimbim!

Látom sikeresen kamatoztatod a szerzett tapasztalatokat és "élelmesnek áll a világ"!!!
Nagyon sok sikert kívánok a kint töltött időre!
Nem felejtettelek ám el!
Kisujj forever!
Puszikállak sokszor!
BigZsuzsa

Szöszi20 2009.06.15. 11:28:33

Drága Dögöském!
Élsz még ugye????Nekem egészben gyere haza és lehetőleg élve! Ha hazajössz ünneplünk, elisszuk, elvásároljuk az összes pénzt amit kerestél! Jó???
Szerikéz Möszöd

sayve 2009.06.18. 02:28:02

@BigZsuzsa: hyyyyy koszi szepen jol estek a szavaid huuu ez de csopogosre sikerdett.DDD remelem minden jo lesz... pusszaaaaa

sayve 2009.06.18. 02:29:15

@Szöszi20: hali moszom...
johogy elek nincs olyan makotok hogy nem... szoval jah elek es virulok.. ha hazamegyek oltari nagy bulit csapunk az hetszenteseg, es szeretenm ha mindenki ott lenne mert az csak ugy lesz igazi welcome party...
nagyon szeretlek benneteket... puszzsz pussz
süti beállítások módosítása