HTML

Blog mer HU....meg USAban vagyok

Az életem valahogy mindig úgy alakul hogy a lehető legmesszebb kerüljek az otthonomtól. 12 évesen kezdődött minden amikor a szomszédos városba kerültem iskolába. Már a hátam mögött van sok sok ezer km tele élményekkel, emlékekkel. Jelenleg is több száz km-re járok egyetemre, és most nyári munkát New York mellett vállaltam. Igenis rekordot döntök....

Friss topikok

  • Timcsiii: Szilvi ébredj fel csak neked raktuk be a Gives you hell-t:D Csókszi!! (2009.08.16. 16:48) vegre....
  • Szöszi20: Siess haza mert majdnem bőgtem, nagyon hiányzol... (2009.08.12. 14:05) a milliomos tetu....
  • MARI: Na hát , jobb kéccer, mint egyszer sem :D:D:D:D:D Mikor megírtam az elsőt, eltűnt:( És azt írta ki... (2009.08.10. 10:02) HAIM...
  • MARI: SZILVIIIÍÍÍÍ!! Mi van veled?? Írj valamit! Legalább, h. élsz! Szomi vagyok. Hiányzol! :( :*:*:* (2009.07.14. 12:00) Welcome in Camp Walden!!!!
  • emő-bettincs_kinek mi: szia Szilvi baby! már sokszor írtam, de mire megírtam mindig szétkapcsolt a fantasztikus "internet... (2009.07.01. 14:30) Laundry...

Bye Bye WALDEN...

2009.08.20. 01:35 sayve

 nah hat haliho...

sietnem kell mert ha felszopo visszajon (aki egyebkent Timi) :) akkor konkretan kirugdos innen.

Szovakl igen hat itt a vege...uristen mar a multkor kiszamoltuk hogy mar tobb mint hatvan napja itt vagyunk...sajna pontosan nem emlekszem mennyivel tobbel.

A post camp viszonylag sima napi 10 ezer forintert felkelek 8ra es dolgozok 4ig...annyira nem gaz foleg hogy delelott focsozkeztunk Timivel a konyhan, delutan meg Annaeknak segitettunk takaritani a bunkokat...szoval ennyit errol. Plusz 200 dodoval a zsebemben holnap bevetem magam New York Citybe...mar varom a talalkozast a regi arcokkal, Norbival es Szabival, de valamiert annyira de annyira szomoru vagyok most. Nincs kedvem pakolni sem, es akarhanyszor kiulok a porchra mindig eszembe jut egy egy hulyeseg vagy emlek ebbol a taborbol es magamban rohogok. Nagyon jo volt itt, igaz hogy megtanultunk kemenyen melozni, de megrte mar az elmenyekert mar azert hogy nem magyarul vannak kiirva az ut melletti tablak...nagyon durva. Ma is peldaul mikor bementem a bunkba feltunt hogy egyre tobb a hely, egyre kevesebben vagyunk...es hat elegge elszomoritott a helyzet. 

Ezt a nyarat azthiszem soha nem fogom elfelejteni, akkora nagy volt es annyi elmenyem van, amit most ide foloslegesen irtam volna le hiszen senki sem ismeri ugy az embereket ahogy kellene..:) de tenyleg megszerettem mindenkit, meg ezt a felszopot is aki itt ul mellettem es sasol ezerrel nehogy megoljem a gepet...:PPPP

Hat fiatalok nincs mas hatra mint elore...szoval sok erot es kitartast a post camphez, TALALKOZUNK VELENCEN!!!! Es mindenki hozza magaval a kepeket videokat, mert ugyebar azok sokat ernek.::))))

A kovetkezo Blogom mar New Yorkbol irom majd valoszinuleg valami netkavezobol..remelem...ha kozben el nem rabolnak az ufok..:DDD

PUssz mindenkinek,nemsokara otthon vagyok!!!

Kicsi Waldimaldi Team, koszi nektek a nyarat, es talalkozunk!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sayve.blog.hu/api/trackback/id/tr151324696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása