HTML

Blog mer HU....meg USAban vagyok

Az életem valahogy mindig úgy alakul hogy a lehető legmesszebb kerüljek az otthonomtól. 12 évesen kezdődött minden amikor a szomszédos városba kerültem iskolába. Már a hátam mögött van sok sok ezer km tele élményekkel, emlékekkel. Jelenleg is több száz km-re járok egyetemre, és most nyári munkát New York mellett vállaltam. Igenis rekordot döntök....

Friss topikok

  • Timcsiii: Szilvi ébredj fel csak neked raktuk be a Gives you hell-t:D Csókszi!! (2009.08.16. 16:48) vegre....
  • Szöszi20: Siess haza mert majdnem bőgtem, nagyon hiányzol... (2009.08.12. 14:05) a milliomos tetu....
  • MARI: Na hát , jobb kéccer, mint egyszer sem :D:D:D:D:D Mikor megírtam az elsőt, eltűnt:( És azt írta ki... (2009.08.10. 10:02) HAIM...
  • MARI: SZILVIIIÍÍÍÍ!! Mi van veled?? Írj valamit! Legalább, h. élsz! Szomi vagyok. Hiányzol! :( :*:*:* (2009.07.14. 12:00) Welcome in Camp Walden!!!!
  • emő-bettincs_kinek mi: szia Szilvi baby! már sokszor írtam, de mire megírtam mindig szétkapcsolt a fantasztikus "internet... (2009.07.01. 14:30) Laundry...

Orientáció....

2009.05.24. 21:21 sayve

Storyk amiken jókat nevettem aztán belegondoltam hogy akár velem is megtörténhet....

 

Hol is kezdjem...

Ma, május 24-én, vasárnap, már csak

 

19 nap van hátra...

 

nemrég még 3assal kezdődött a szám most már csak hetek kérdése az egész és..

 

Az orientáción (ami mellesleg 4 órán keresztül tartott) mindent a szánkba rágtak mit mikor hogyan kell majd csinálnunk... ebből most megosztom veletek a legfontosabbakat...:) egy élmény volt...

 

 

  1. A csomag...

    Rohantam mint az állat az A101-es terembe (amiről fogalmam nem volt hol van arról volt sejtésem hogy merre)... őszintén szólva 1 óra előtt 10 perccel eszméltem hogy nekem orientációm van 1től...előtte egész nap rohangáltam, megbuktam 2 vizsgán (az információs társadalmon mai napig nemtudom miért :D)....szóval nem voltam épp a helyzet magaslatán...3szor mentem el a terem előtt aztán felfedeztem Izát és Alexet (ők a magyar Campleaders vezetői , ismernek mint a rossz pénzt)... Letettem magam full ismeretlen utazótársaim közé és vártam... Befutott Szabi meg Sv, aztán utánuk a másnap gyötrelmeivel az arcán Réka is akit úgy rugdostam majdnem ki az ágyból két levegővétel között...
     Szóval épp leültem hogy levegőhöz jussak, amikor Iza egy pakkot tett elém..egy csomó papírt... biztosítási lap, ahhoz kártya, vészhelyzet esetén hívható szám egy másik kártyán, egy 5 perces telefonkártya, a befizetésekről számla, kérdőív, adatvédelmi nyilatkozat, repjegy.... (persze ezeket útközben mondták el hogy mi micsoda...:))

  2. A reptéren (2009.június 11-én)
    Első mondat: 2 bőröndöt vihetsz ki (2*23 kg), DE TE CSAK EGYET VISZEL!!!
    Okés, ezt megértettük..:D de mit lehet és mit nem pakolni???

     

  3. KézipoggyászNagy Bőrönd
    lehetnemlehetnem
    irat +pénzszúró-vágó szerszámtusfürdő stb.WC papír
    tollöngyújtó, gyufagyógyszercsabai kolbász
    készpénzfogkrém (100 ml alatt)elemlámpahazai irat
    fényképezőfolyadék 100 ml alatt csakdzsekiesernyő
     szendvicsmagyar zászlókönyv, újság
     laposüveg :(3 váltás ruhapálinka
     lencsében repülni"játszós ruha"ágynemű
     lencsefolyadékfürdőruha 


Mivel életemben először repülök, számomra ezek több mint hasznos infók voltak, nah jó meglepőek is...

persze voltak "keretes megjegyzések is" hogy mit hogy hogyan lehet "csempészni" a szó legjobb értelmében...

 

 

 

Van pár dolog, amiket ajánlott kivinni hogy betudjam mutatni Mo.-t...
- Himnusz pendriveon... Magyar zászló...:D

Fontosabb tudnivalók..
- Repülőn hideg van!!!
- Átalakítót az elektronikus cuccokhoz csak ott amcsiban venni!!!! (Ithon volt már rá példa hogy nem stimmelt pontosan)

Faja a dolog eddig...

Miután megérkeztem a reptérre:

  1. Gyorsan kikeveredni a tömegből...
  2. bevándorlási hivatal a reptéren (ujjlenyomat, iratok ellenőrzése)...
  3. Mivel én azokhoz tartozom akik ott alszanak mielőtt utaznak végleg a táborba ezért nekem a JFK-ről el kell jutnom még aznap a szállásomra. (1.JFK ;2. ahol le kell szállnom a metrónál)
  4. leszállok a metróról és a Central Park nyugati oldalán kell fölfelé sétálnom és ott lesz a Hostel...
  5. másnap reggel el kell jutnom a Port Authority buszpályaudvarra (3. P.A.)
  6. Ott meg kell találnom millió busz közül a megfelelőt ami 10: 15-kor elindul vagy velem vagy nélkülem...majd meglátjuk....

    Egy térkép NY metróiról...és arról honnan hova kell eljutnom... (pirossal:))


 

És egy kép Port Authority-ről....

Nah hát érdekes lesz a kutatás a buzsom után, de majd beszámolok erről később....

 

 

 

 

 

 

A táborban....

      Va néhány alapszabály....

  1. Nem iszunk, dohányzunk és létesítünk társas kapcsolatot a gyerekek előtt, vagy úgy hogy megtudják... ( hát igen....:) )
  2. Nem tudtok magyarul, csak angolul, fő a beilleszkedés!!! ( hát ez nehéz lesz de hát ez van...)
  3. Egy szálka miatt ne menj kórházba mert azt nem fizeti ki a biztosítód ( még jó hogy nem szeretem a dokikat)
  4. Ha megérkezel a táborba, szólni legalább haza, hogy megérkeztél ( anya úgyis elmondja még majd egy párszor..)
  5. Nem netezni, hanem társaságban lenni!!! ( ez azthiszem nem lesz olyan nehéz

 

Mindent összevetve sokat okosodtam az orientáción...

Most úgy érzem hogy simán fog menni minden, de tudom hogy valahol úgyis el fogok keveredni... csak hogy hű legyek önmagamhoz...

Persze voltak vicces storyk is amiken jókat nevettünk, dehát belegondolva hogy velem is megeshet nem volt annyira vicces...:DD

A legjobb aranyköpések:

"Amerikában nem a hangya jön a kajára, hanem a medve!!! :)))"

" Ne félj a kígyóktól, van ellenszer!!!"

Ennyi infóval a nyakamban még minden végén megismerkedtem a Szolnoki bandával, jóarcok voltak, eldumálgattunk, azt gondoltam magamban, hogy nem lesz itt gond a beilleszkedéssel, habár ők nemtudnak majd magyarul ACTIVITY-ben mindig jó voltam...:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sayve.blog.hu/api/trackback/id/tr151141406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása